این تخته اینم گچ

 



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت16:09---3 بهمن 1392
سلام خوبی منو با ادرس جدید لینک کن

samar20.loxblog.com
پاسخ: چشم


ghazal
ساعت18:13---9 دی 1392
اینم یکی دیگه:یادمان نرود دعا کنیم چون خدا یادش نرفته مارا از خواب بیدار کند
پاسخ: قشنگ بود


✿ றiss MoHaDeSe ✿
ساعت18:51---8 دی 1392
دل آدمها مثل يك جزيره دور افتادست

،اينكه كي واسه اولين بار پا به جزيره ميزاره مهم نيست

مهم اون كسيه كه هيچوقت جزيره را ترك نكند

*****************

اجی سر نمیزنی کجایی؟؟؟
پاسخ: من که همیشه سر میزنم


روژان
ساعت18:01---28 آذر 1392
چرا نیومدی وبم اگه اومدی نظر بده
پاسخ: باشه


روژان
ساعت10:47---28 آذر 1392
بگو مرگ بر درس
پاسخ: مرگ بر درس


amine va mahdiye
ساعت10:09---24 آذر 1392
khodaya bishtar az hamishe montazere komakeetam
پاسخ: ...


ghazal
ساعت21:41---19 آذر 1392
گفتم خدایا از همه دلگیرم گفت حتی از من ؟ گفتم خدایا دلم را ربودند ! گفت : پیش از من ؟ گفتم : خدایا چقدر دوری ؟ گفت : تو یا من ؟ گفتم : خدایا تنها ترینم ! گفت : بیشتر از من ؟‌ گفتم : خدایا کمک خواستم ؛ گفت : از غیر از من ؟ گفتم خدایا دوستت دارم گفت : بیش از من ؟ گفتم خدایا اینقدر نگو من ! گفت من توام ؛ تو من
پاسخ: قبلا این رو جایی شنیده بودم ولی مرسی قشنگ بود..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+تاریخ دو شنبه 18 آذر 1392ساعت 22:30 نویسنده رویا |